Opći podaci o projektu

Sažetak projekta

Projekt ima za cilj povećati online prisutnost brenda geodetske tvrtke GEOVID putem društvenih mreža (Facebook, Instagram, Linkedin). Kroz otvaranje profila na tim mrežama, optimizaciju profila, izradu strategije poslovanja i kreiranje relevantnog sadržaja, želimo privući više klijenata putem online kanala. Ciljne skupine obuhvaćene projektom su potencijalni klijenti GEOVID-a koji koriste društvene mreže.

Opis projekta

Projekt ima za svrhu poboljšati konkurentnost tvrtke GEOVID otvaranjem novih kanala komunikacije i unaprjeđenjem odnosa s klijentima putem društvenih mreža. Kroz izradu profila na Facebooku, Instagramu i Linkedinu te kreiranje strategije i relevantnog sadržaja, projektni tim će stvoriti snažnu online prisutnost i privući nove klijente. Projektnim aktivnostima želimo omogućiti GEOVID-u da iskoristi prednosti digitalnih platformi u svrhu rasta poslovanja i povećanja tržišnog udjela.

Kontakti za dodatne informacije:

Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.